mandag 14. april 2008

Pay it forward.


Kom over denne i bloggen til Ellenstrikkedilla. Her kommer så reglene for Pay It Forward, de er ganske enkle. Alle kan være med, kun 3 krav skal oppfylles :


1. Du skal ha egen blogg, så du også kan spre budskapet.

2. Du skal ha lysten til å glede andre.

3. Du skal sende dine egne 3 hjemmelagede gaver avsted innen de neste 365 dagene.


De første 3, som skriver til meg på dette innlegget, blir dem som innen ett år, får tilsendt en hjemmelaget gave fra meg! Jeg vet ikke hva gaven vil bli ennå, og det er ikke sikkert du vil motta den verken i morgen eller i neste uke. Men jeg lover deg at du skal motta den i løpet av de neste 365 dagene. Det eneste jeg ønsker at du skal gjøre for meg er at du gir det samme løfte i din egen blogg.
Så om du har lyst til å være med, så legg igjen en komentar, gjerne med mailadresse slik at jeg kan nå deg. Har du ikke lyst til å legge igjen en mailadresse her, så mail meg gjerne på jorunsie@start.no Håper på tre kommentarer . Det blir spennende å lage gaver!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann. Tar min ukentlige bloggbesøk runde i dag, for eg skal reise bort i morga. Ønsker deg ei strålandes fin helg :)
Klem fra Ronille

Anonym sa...

hei på deg...
Dette så spennende ut ...
vet ikke om jeg skjønner alt enda da, men det går seg vel til....
Det er vel overkommelig og få sendt 3 gaver i låpet av 365 dager...
Klem Ruth@

Anonym sa...

Stakk innom for å ønske deg en fin vårhelg. og fikke øye på denne gitt. Høres moro ut. Utroli mye rart og morsomt som foregår her ute:-))