søndag 20. april 2008

Oppdatering.

Nå skulle jeg legge inn nye bilder og oppdatere, men tror dere ikke at jeg ikke får inn på bildene da. Irriterende. Vel, jeg får prøve på igjen. Her er litt om det jeg holder på med:

Sokkealongen. Er i rute. Strikker ikke bonussokkene, men hovedsokkene blir prioritert.

Vennskapsteppealongen. Har strikket 13 lapper til meg selv og funnet ut at jeg kan bruke forstykket til en genser som min svigerinne kom med for 6-7 år siden og ikke gjort ferdig. Jeg har ikke hatt hjerte til å rekke den opp. Hadde tenkt å rekke den opp og strikke lapper av det, men siden det er fletter og mye arbeid å strikke så fikk jeg den ideen at jeg kan bruke det som midtstykke på teppet. Det passer jo veldig godt inn og. Jeg har bestemt meg for å hekle lappene sammen med staver og svart garn. Så det skal bli spennende å se hvordan det blir ferdig.

Lappeteppealong. Jeg har startet lappeteppealong på trådsnella der målet er å få brukt opp garn en har liggende. Har satt frist til 1. juni 2009, så jeg regner med at det blir god tid å gjøre det på.

Har også meldt meg på dugnad på trådsnella. Da skal jeg strikke så mange lapper som kan toves som jeg har tid til og hjelpe til å montere teppet og så skal det gis til Røde Kors.

Når det gjelder sokker så går det framover med sokkene til min mann. Har tenkt å begynne å strikke sokker til datra i morgen. Må ha noe annet å tenke på enn at min yngste sønn er inne til operasjon for å få den ene testikkelen ned. Sokkene skal strikkes i flettemønster og i rosa garn.

Ellers så har jeg fått mye fint denne uken. Album med scraapbookingutstyr, sokkegarn, gavekort på en salong (skal prøve meg på aromaterapi), gavekort på sy og strikkebui (kjøpte masse stoff og litt sokkegarn) og hardangerbestikk.

Jeg tenkte å legge inn bilder av det jeg holder på med, men det får komme senere som sagt.

Ingen kommentarer: