mandag 7. april 2008

Bonussokker februar 2008

Bonussokkene for februar har vært ferdige en stund, men... her kommer de. Dise sokkene kommer jeg nok ikke til å strikke flere ganger. Synes at de vrir seg for mye. Disse blir nok julegave til min mor.

Jeg kommer nok ikke til å strikke så mange bonussokker framover. Må konsentrere meg om å få strikket hovedsokker og strikket vennskapsteppe fram til 1. juli. Deretter er det slåttonn og da har jeg nok å gjør. Jeg tar vare på mønstrene. Kanskje strikker jeg bonussokkene senere.

5 kommentarer:

Konstant Strikkekøe`s Hobbyblogg sa...

Kjempefine februarsokker du har strikket. De gjorde seg godt i hvitt.

Else sa...

Strikket også disse, jeg brukte Trekking garn og også de vrir seg. Trudde det bare var mine som gjorde det. Strikker nå bonussokkene for April som er Monkey og de er kjempeflotte å strikke. Blir nok å strikke flere av de.

Beate sa...

Har tittet rundt i bloggen din, var mye fint her inne :)

Anonym sa...

Veldig fine, din mor blir nok glad.
Jeg må også konse om hovedoppgaven og heller strikke bonussokker når jeg virkelig har tid. Mange ting man har å gjøre....

Fru Keilegavlen sa...

Flotte bonussokkar du har strikka! Ønskjer deg ei flott helg!