søndag 6. april 2008

Oppdatering.

Ja, nå skulle jeg egentlig lagt inn bilder av div., men så reiste min mann med kameraet på tur. Men kan si at bonussokk for februar er ferdig, har blokket lappene jeg har fått til vennskapsteppet (8 mottatte og 10 som jeg har strikka til meg selv). Er nesten ferdig med aprilsokkene. Har begynt på bonussokk for mars. Har begynt å laga bursdagsgaver (Tenkte å få laget til 3) og strikka en smekke til ei venninne som er i Afrika og henter nr 2. Så jeg har mange prosjekter på gang her. Det viktigste er nok å strikke lapper til vennskapsteppet og strikke hovedsokkene i sokkealongen. Men siden så mange har bursdag nå i april og mai tar jeg meg tid til å lage noe. Kan ikke si det for da finner Krikri ut hva hun får ;-)

1 kommentar:

amylin sa...

Ha en kreativ uke! Gleder meg til å se bilder av det du har gjort ferdig, når mannen kommer tilbake med kameraet.