lørdag 21. mars 2009

Ufo inn for landing.


Jeg er ferdig med de to oppvaskklutene som jeg meldte på i konkurransen inne på Hobbyboden. De strikket jeg da jeg var på inspirasjonsdag med søndagsskolen. Disse er strikket i rillestrikk

begge. Greit å få brukt opp litt garn.

Nå har jeg bare hekleprosjekter igjen som jeg meldte på. Har kommet videre med den røde brikken, men tror jeg kommer til å gjøre ferdig sjalet først. Hekling er ikke akkurat et håndarbeid som er godt å ha foran tv'en, men jeg skal snart til å sette meg og se tv. Da blir det vel hekling likevel.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Juhuuu! Her går det framover :)!!
Kjempeflotte kluter!

Tåa på sideveissokkene mine strikka jeg ved å ta opp masker på den smaleste enden (tåenden). Strikka fram og tilbake, mens jeg strikka to masker sammen med jevne mellomrom annehver pinne. Siste omgang to og to sammen hele veien og deretter trakk jeg tråden gjennom de resterende maskene. Så var det bare å sy sokkene sammen.

Anonym sa...

Kluter er kjekt å bruke opp garn på, også blir de så fort ferdige :)