torsdag 12. mars 2009

Litt av hvert.

Min yngste sønn trengte et par votter til å ha i barnehagen. Satte meg ned en dag og strikket disse på en ettermiddag. Begynte på fingrene og strikket tommelen da jeg kom til den før jeg strikket videre. Ble fornøyd. Strikket i garne topp t' tå på pinne nr 7.


Jeg har kommet igang med et oldemorsteppe. Hekler de sammen etterhvert. Skal ha ensfarget ruter som blir like store som denne i tillegg.

Og så har jeg begynt nesten på nytt på teppet i teppealongen inne på projo. Strikker lappene sammen etterhvert. Den mørkegrønne remsa øverst er for januar og strikket med fletter. Fikk ikke det fram på bildet. Den hvite med 2009 er for februar og den røde er for mars, dominolapp. Slipper monteringen til slutt. Kanskje blir det 4 store ruter istedet. Det vet jeg ikke før jeg har kommet et stykke.

Ellers holder jeg på å gjøre ferdig kontegarnkurven som jeg meldte meg på inne på Trådsnella. Mangler kanten oppe nå. Satse på å bli ferdig denne uken med den.
Har også et par sokker på pinnene. Har ikke kommet så langt med de ennå.
Ha en kjempefin dag dere som stikker innom her.

1 kommentar:

Bodil sa...

Jammen er du kreativ, og får ting ferdige. Spanande teppe du held på med. Ser fram til å sjå det ferdig:)