mandag 16. februar 2009

Litt sying.

Jeg har sydd litt og her får du se hvor langt jeg har kommet. Det første er 22 firerblokker i blåtoner som jeg hadde begynt å sy sammen 2 og 2 av halvparten av lappene før idag. Jeg vet ikke helt hva dette skal bli ennå.

Dette er en blokk etter et mønster som ble lagt ut for januar og februar i felles sy-prosjekt inne på hobbyboden. Det blir lagt ut 2 mønster for hver måned. Jeg er ikke fornøyd med denne blokka. Det blåe stoffet trakk veldig og det ble skjevt. Lurer på å lage noe av bare denne blokka.


Jeg har sydd litt og så langt har jeg kommet på de prosjektene.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Flott søm du har gjort. Jeg klarer ikke å se noe feil ut fra bildet.

Du kan kanskje bruke den som en brikke hvis du ikke vil ha den sammen med flere, eller grytebrikke.

Hae en super uke :)

Anonym sa...

Jeg klarer heller ikke så noe feil med det blå. Det ordner seg ikke med nitidig stryking da?
En blokk alene kan bli et fint midtstykke til f.eks en duk :o)
Ha en kreativ uke.

Else sa...

Beundrer alle som kan lappeteknikk. Er overhode ikke venn med symaskiner så dette er nok noe jeg aldri vil lære. Snufs.

Besøk nr 10.000 kom på formiddagen. Kjempeartig å ha hatt så mange besøk på bloggen.

God natt fra meg.