søndag 17. august 2008

Oppdatering.

Jeg har meldt meg på Sydd Vennskapsteppe på Hobbyboden. Så langt mangler det noen på neste lag før det kommer igang. Så vær så snill å meld deg på. Jeg har så lyst til dette.

Har satt igang en ny along inne på H. En oppvaskklut/dishcloth/kopptue-along. Der er det over 70 påmeldte og oppstart 1. september. Jeg kommer der til å legge ut 2 mønster i måneden.

Ellers har jeg selvsagt sokker på pinnene. Er nesten ferdig med et par til tilbehørsalongen inne på Trådsnella. Kriterie for August/september er fletter.

Fisketeppet går det ikke så fort med, men litt framover går det. Tror ikke jeg trenger å strikke så mange fisker i bredden som jeg trodde i begynnelsen. Så jeg er snart ferdig med en remse. Så gjenstår det å se hvor mange remser jeg trenger. Det blir nok ikke få det nei.

Jeg har også meldt meg på gryteklutalong inne på Hobbyboden. Den blir avsluttet 1. oktober. Har ikke bestemt meg for om jeg skal sy eller strikke. Tror jeg skal sy. Har funnet et mønster som jeg synes er fint både sydd og strikket.

Ingen kommentarer: