onsdag 2. januar 2008


Ja, nå her jeg endelig kommet i gang med sokkealongen. Og tror du ikke at første mønsteret kom på engelsk, og i tillegg skulle en begynne med tåen. Ikke er jeg flink i engelsk og så har jeg aldri prøvd å begynne med tåa. Så dette ble en utfordring. Prøvde å strrikke etter norsk oversettelse, men fikk ikke til det fint. Endte opp med at jeg gjorde det på min måte, og så får jeg ta hæl som neste utfordring. Dette skal jeg klare altså. Kjekt med internett, slik at jeg får lære noe nytt ;-) Jeg er ikke ferdig med tåe her på bildet. Sokken heter Anastasia. Resten får dere se når jeg er ferdig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

wow! Tå opp og på to rundpinner og to sokker! Jeg besvimer!
Du bruker to nøster, ett til hver sokk? Har så lyst å prøve sokker på rundpinner....

Anonym sa...

Imponerende som klarer to på pinnen samtidig :) Lykke til vidare :)
Ronille