lørdag 27. mars 2010

Restegarnprosjekter.

Jeg har samlet restegarn og gått løs på de. Jeg har ikke festa trådene ennå, men her er et par pulsvarmere og et sengeteppe til dokkeseng.

Her har jeg heklet et par sokker til en av gutta. De har like store føtter så begge kan bruke de. De er heklet i bambino ull.
Her strikker jeg på to par sokker, et par til jenta og det andre paret til en av gutta. Disse strikker jeg faktisk en og en.


Ellers har jeg ferdige produkt inne på den andre bloggen min. Jeg har lagt til sides alt annet av håndarbeid og skal først bruke opp restene slik at det ikke hoper seg opp mer.
Ha ei fin helg.

2 kommentarer:

Jorun sa...

Godt å få brukt opp litt restegarn.
Det ser litt artig ut å hekle sokker da...

Anonym sa...

Mye på gang her, ja, jeg er spent på hvordan lappeteppet ditt blir. ha ei fortsatt fin påske :)