mandag 20. juli 2009

Årets store UFO-produksjon.


Jeg har rydda i håndarbeidet mitt litt og se alle ufoene jeg fant. Jeg visste at jeg hadde noen, men når jeg fikk samlet de ble det VELDIG mange. Jeg holder på å strikke et pannebånd i turkis som ikke er med her.
1. Oppvaskklut i rillestrikk.
2. Sokker i sikk-sakk-mønster.
3. Pannebånd i tubemønster.
4. Liten håndduk.
5. Oppvaskklut eller liten håndduk.
6. Oppvaskklut i perlestrikk.
7. Heklet sommerfugl.
8. Liten håndduk.
9. Liten håndduk.
10. Oppvaskklut eller liten håndduk.
Så nå er det kanskje på tide å gjøre ferdig disse før jeg begynner på nytt. Er ferdig med å strikke et par tubesokker, mangler å feste tråder. Et pannebånd i samme garn er også ferdig. Det vil komme bilde av det i DENNE bloggen etterhvert.
Det første jeg skal bli ferdig med er settet til datra mi (pannebånd, tubesokker og pulsvarmere - nesten ferdig).

1 kommentar:

Rubia sa...

Lykke til med UFO-ryddinga!