lørdag 13. desember 2008

Sokkelaong - Projo, Oppvaskklutalong - Hobbyboden, Julekortalong - Quilt i Norge.

Har strikket et par sokker til. Sokkene til venstre er strikket etter campfiremønsteret og det til høyre er tradisjonelle sokker med 1 rett og 1 vrang. Disse sokkene blir gaver etterhvert.

Oppvaskklut etter septembermønster. Ferdig for lenge siden, men har ikke festet trådene.
Og så er jeg så heldig at jeg har fått hjemmelaget julekort i posten. Er de ikke fine kanskje?
Nissen øvert til venstre er fra Syglad. Tusen hjertelig takk.
Kortet med hjerte på er fra Maritm. Tusen hjertelig takk til deg og.
Og det kortet med snømannnisse er fra Lillesnuppa. Tusen hjertelig takk også til deg.

Jeg vil ønske alle mine venner på hobbyfronten og elles en riktig fin helg og advent fortsatt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den kluten er jo for fin til kjøkkenbruk. Flotte kort du har mottatt.

LivM sa...

Flotte ting du har laget! I år skal jeg også gi bort sokker, det er første gang jeg bruker dem som gaver! Ønsker deg en fin førjulstid!

Anonym sa...

Innom for å ønske deg god helg, benytter samtidig anledningen å ønsker deg ei God Jul.
Klem fra Ronille