tirsdag 5. august 2008

Litt oppdatering.

Det er ikke så ofte jeg tar meg til til å legge inn nytt her inne, men håper å kunne komme sterkere senere.

Jeg har sokker på pinnene. Har begynt å strikke videre på brukte sokker der det er hull på hæl og tå til min mann.

Har starta en oppvaskklut/dishclouth along inne på hobbyboden der over 60 har meldt seg på så langt. Jeg skal legge ut et mønster hver måned. Oppstart 1. september'08. Har en liten tyvstartmønster for august gående.

Har også meldt meg på vennskapsteppe inne på hobbyboden. Håper at det blir et lag snart igjen slik at jeg får komme igang. Har vært innom og sett på alle de fine lappene og misunt de. Så nå skal jeg prøve det. Gleder meg til å komme igang.

Har starta en vennskapsteppealong inne på Trådsnella, men der har det ikke vært så mye respons så langt. Blir med på et lag der og hvis det blir nok påmeldte.

Ingen kommentarer: