tirsdag 13. mai 2008

Oppdatering.

Jeg har også startet en tilbehør-along på trådsnella. Der kan en velge om en vil lage sokker, votter, hals, lue eller pannebånd. En har 2 måneder på seg. Og kan velge ut en eller flere. Det er opp til hver enkelt hvor mye en lager. Her vil det ikke komme mønster, men kriterier. Jeg har lyst til å se hvor mange forskjellige bidrag som vi kommer med. Alle kan bli med. Det er bare fantasien som stopper her. Oppstart 1. juni.

Har fått helt dilla på å strikke sokker, så jeg har meldt meg på sokkealongen hos Projo også. Den går over 2 måneder og en får velge mellom 2 sokkemønster. Nine to five sokkene var i den alongen.

Ellers blir det travle tider nå framover så jeg regner med at det blir sjeldnere oppdateringer. Men jeg kommer til å stikke innom og svare på kommentarer.

Ønsker dere alle ei fin uke.

Ingen kommentarer: