onsdag 20. februar 2008

Vennskapsteppe.

Nå har jeg fått sendt avgårde 4 lapper denne måneden og vet at de 2 som skulle ha av meg har mottatt de, så da kan jeg vise de fram her. De 2 øverste har Lilleduck fått, og de to nedeste har Kdoris fått. Jeg har strikket til de 2 som skal ha neste måned + at jeg har strikket ferdig 3 lapper til meg selv. Jeg har som mål å strikke alle lappene som jeg sender fra meg forskjellige. Noen av mønstrene strikker jeg opp igjen til meg selv. Jeg plukker mønster fra gensere, bøker osv. Halve moroa å finne mønster til hver enkelt lapp. Lappen øverst til høyre er strikket i et gammelt mønster som ble brukt til grytekluter før i tiden. Mønsteret har jeg hentet her. Det andre øverst har jeg hentet fra en genser. Da har jeg strikket 2 rett, kast, 2 rett og tatt kastet over de 2 siste maskene. Annenhver omgang.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Flotte lapper. Moro å finne nye mønster hver gang, jeg skjønner absolutt den! Det var min drivkraft på GAAA teppet: Spennende med nytt mønster for hver lapp! Ha en fin uke fortsatt.

amylin sa...

Så fine lapper da! Thuja-sokkene dine ble veldig morsomme også. Ha en flott helg.

Anonym sa...

Så spennende med vennskapsteppe , blir spennende så se hvordan det blir..

Ønsker deg en fortsatt fin og kreativ uke..

Hilsen ei på trettiti *fnis*