fredag 23. november 2007




Ikveld har jeg hatt sykveld sammen med ei vennine. Det er kjekt å sy sammen med flere. Disse to adventskalenderene sydde jeg til advent i fjor. I kveld begynte jeg på en til. Tenkte at mine små skal få en hver. Jeg har solgt den ene. Jeg vet ikke hvilken ho vil ha. Skal forandre kanten på neste. Fikk ikke helt til den med trekantene synes jeg. Siden det kun er ei uke igjen til advent tror jeg at jeg må forenkle litt slik at jeg blir ferdig. Jula kommer litt fort på i år. Jeg har brukt knapper i stedet for ringer til å henge pakkene på. I år skal jeg bruke en adventskalender med klistremerker og i pakkene skal det være julepynt som ungene skal få sette på plass. De får bytte på å pakke opp. Det gikk veldig fint å ha kun 24 pakker delt på 3 i fjor.

Ingen kommentarer: