fredag 25. desember 2009

GOD JUL TIL ALLE MINE BLOGGVENNER OG BESØKENDE.

Tenkte jeg skulle legge inn god jul hilsen før jul, men fikk ikke tid. Julemysteriet blir ei søt lita veske, er ikke helt ferdig, men har kun finpussen. Ellers blir det bare småtteri når det gjelder håndarbeid, men vil komme tilbake med ferdige produkter etterhvert inne på den andre bloggen.

Håper dere alle hadde en fin julaften. Jeg og min familie var i kirka der datra sang solo i julespillet med barnekoret. Deretter reiste vi til svigerforeldrene mine og spiste middag og pakket opp pakker og drakk kaffe før min mann og gutteen reiste opp til fjøs og legging etterjvert. Jeg og datra har sovet nede hos svigerforeldrene. Hatt en heller dårlig natt for min del, men nå er noen i kirka og jeg skal snart til å lage ferdig middagen. Senere kommer min svigerinne med familie på kaffe.

DA VIL JEG ØNSKE DERE FINE ROMJULSDAGER OG EI RIKTIG FIN NYTTÅRSHELG.

1 kommentar:

Bodil sa...

Fortsatt god jul til deg og dine :)