torsdag 4. september 2008

Decluttering/Ryddesjau. Nr. 2.

Det blir ikke blogget hver dag her og jeg er ikke flink til å notere ned det jeg gjør når det gjelder å få ryddet vekk ting.

Siden sist har jeg Ryddet bort en hel haug med ukeblad, satt vekk ei potte som skulle vært sett bort for veeeldig lenge siden siden ingen av mine vil bruke den. Min yngste på 3 år sluttet med bleie 2 - 3 uker før han fylte 3 år, så nå har jeg ikke bleiebarn. Hatt det i vel 6 år på rad.

Har ryddet i håndarbeidet nede på pc-rommet og fått unna litt der. Foreløpig står det på et rom på loftet, men skal etterhvert få sin plass det og. Det jeg ikke skal ha nede setter jeg på kvisten i første omgang for så å ta det igjen og finne ut videre skjebne. Skal levere endel klær til fattige, men har ikke fått gjort det ennå.

Ingen kommentarer: