mandag 14. juli 2008

Utfordring.

Jeg har lagt ut en utfordring på Norsk Strikkeforum der jeg utfordrer andre og meg selv å lage et eller annet som en skal gi bort sammen med gode ord til et medmenneske, hver måned eller annen hver måned. Det er da meningen at en skal lage noe, det trenger ikke å være så stort, og så legge ved et kort med oppmuntrende ord. Skriv gjerne noen fine ord i bloggen om vedkommende også. Trenger ikke å oppgi navn.

Utfordrer derfor alle besøkende om å gjøre det samme. Kanskje trenger dine foreldre, søsken, venner eller noen andre en liten oppmuntring?

Ha en fortsatt fin sommer hobbyvenner.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, for en flott utfordring!
Det syntes jeg hørtes koselig ut, så godt å kunne gi en liten oppmuntring til noen.
Masse fint har du laga også, så jeg gjetter på at mottakerne blir glade for det de får :)

Anonym sa...

En nydelig tanke og god utfordring. Skal jammen skrive den bak øret!